första sommarlovs veckan över

Nu har sommarlovet börjat seriöst. Har varit den senaste veckan med en massa vänner, på sommarjobbet och med Alexander. Har varit dö trött varje dag jag kommit hem så därför har det inte blivit några snabba inlägg så tänkte göra en flashback istället på de senaste veckorna så snabbt jag bara hinner. 
Imorgon börjar mitt skriba läger så klockan åtta åker vår bussen till Houtskär. Kommer vara där någonstans ute i ingenting på en liten ö och ha det mysigt med en massa människor jag inte känner :')). Nej men hoppas verkligen det blir roligt. Kommer inte att hinna blogga nu igen på en vecka men det kommer senast ett inlägg nästa veckas torsdag så kolla in här senast då!
bilderna är tagna förra veckoslutet på vår stuga





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR